About Me Order Site Map Movie

Thursday 29 January 2015

MAKI MELAYU BODOH & BABI, ADIK NEELOFA MINTA MAAF


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum

Alhamdulillah . masih diberi kesempatan untuk mengupdate blog . Jom baca entry yang seterusnya !



Hujung minggu yang lalu, dunia hiburan digemparkan dengan amarah adik Neelofa yang dikatakan mengamuk di laman Instagram sehingga menghamburkan kata-kata kesat.

Amukkan Ameera itu berpunca dari sekeping gambar yang menunjukkan kepala Neelofa disentuh seorang Qari yang telah dimuat naik oleh Neelofa sendiri dan seterusnya mengundang pelbagai respon yang negatif.
Barangkali terasa bersalah atau mahu memperbetulkan keadaan, Ameera telah membuat permohonan maaf secara terbuka melalui laman Instagram.

AMEERA JANJI TAK BUAT LAGI



Panjang lebar permohonan m#aaf Ameera. Bagaimanapun, Ameera menjelaskan kemarahannya itu hanya ditujukan kepada segelintir melayu yang menyakitkan hatinya.





~ Kadang-Kadang Allah Hilangkan Sekejap Matahari Kemudian Dia Datangkan Pula Guruh Dan Kilat , Puas Kita Mencari Dimana Matahari , Rupa-Rupanya Allah Ingin Menghadiahkan Kita Pelangi Yang Indah ~

ORIGINAL MUHAMMAD SHAHRIL® █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║ Verified Official by Blogspot

1 comment:

  1. eloklah,at least dia minta maaf.apa yang IbuNoey nampak,dalam FB lagi ramai yang dok memaki-maki walaupun benda tu kecik je.tapi tiada sebarang kata maaf pun.

    ReplyDelete

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril