About Me Order Site Map Movie

Monday 26 January 2015

Jamal Abdillah Sedia Bantu Zamani Rawat Ketagihan


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum

Sebelum membaca entry terbaru shahril, Boleh tolong shahril sekejap tak ? klik semua iklan dekat sidebar belah kanan tu .. Lepas klik komen yaa . Nanti shahril klik iklan korang balik . Boleh tak ni ?? Kalau boleh terima kasih yee . Ni bukan saje2 nak dapat income tau, ni Untuk tabung belajar shahril . This year insyaAllah dapat masuk UNIVESITI :) Doa-doakan ea..

Alhamdulillah . masih diberi peluang untuk mengupdate blog . jom tngok entry yang seterusnya !




Mungkin kerana pernah merasakan pengalaman yang sama, Datuk Jamal Abdillah menawarkan diri membantu Zamani untuk keluar daripada masalah ketagihan.
“Zamani boleh hubungi atau berjumpa saya pada bila-bila masa, saya akan kenalkan dia dengan tempat tertentu yang agak tertutup daripada pengetahuan ramai untuk pemulihan (ketagihan dadah),” kata beliau dipetik daripada Harian Metro.
Menurut Jamal, figura Zamani yang dikenali ramai akan membuatkan dia tidak selesa jika berita mengenai lokasi rawatan di pusat pemulihan tertentu sentiasa mendapat perhatian.
“Saya sanggup bantu Zamani. Saya ada kenal beberapa pihak yang menawarkan rawatan ketagihan dadah dan ia semuanya dibuat di lokasi agak tertutup,” tambah Jamal lagi.
Zamani sebelum ini ditahan polis dalam serbuan di kediamannya di Taman Keramat, Ampang di sini, tengah malam Rabu lalu di atas kesalahan memiliki dadah sebelum direman namun kemudiannya dibebaskan dengan jaminan polis jam 10 pagi, kelmarin. 

SUMBER: Harian Metro



~ Kadang-Kadang Allah Hilangkan Sekejap Matahari Kemudian Dia Datangkan Pula Guruh Dan Kilat , Puas Kita Mencari Dimana Matahari , Rupa-Rupanya Allah Ingin Menghadiahkan Kita Pelangi Yang Indah ~

ORIGINAL MUHAMMAD SHAHRIL® █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║ Verified Official by Blogspot

1 comment:

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril