About Me Order Site Map Movie

Wednesday 28 January 2015

Bekas Isteri Jimmy Shanley Dipenjara


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum

Alhamdulillah . masih diberi kesempatan untuk mengupdate blog . Jom baca entry yang seterusnya !


Shah Alam: Bekas isteri pengacara dan penyampai radio Jimmy Shanley dipenjara tujuh hari bermula hari ini oleh Mahkamah Tinggi Syariah di sini kerana melanggar perintah mahkamah membabitkan hak lawatan dan bermalam anak mereka, Zahrah Rania yang difailkan Jimmy, dua tahun lalu.

Hakim Syarie, Mawardi Che Man memutuskan demikian terhadap Nursuhaila Eliani Suhaimy, 29, selepas menolak tunjuk sebab yang dikemukakan wanita itu.

Bagaimanapun, mahkamah menangguhkan sehingga 4 petang ini untuk peguam syarie Sa'adiah Din yang mewakili Nursuhaila memfailkan permohonan bertulis bagi menggantung pelaksanaan hukuman itu ke atas anak guamnya.

Pada 7 Mei 2013, Jimmy atau nama sebenarnya, Jimmy Shanley Norjahan Salleh, 35, memfailkan permohonan perintah komital (pemenjaraan) terhadap Nursuhaila Eliani yang didakwa melanggar perintah Mahkamah Tinggi Syariah.

Jimmy mendakwa masih gagal berjumpa anaknya, walaupun mahkamah pada 8 April 2013 mengeluarkan perintah membenarkan hak lawatan dan bermalam dengan anaknya.


- Sumber Harian Metro




~ Kadang-Kadang Allah Hilangkan Sekejap Matahari Kemudian Dia Datangkan Pula Guruh Dan Kilat , Puas Kita Mencari Dimana Matahari , Rupa-Rupanya Allah Ingin Menghadiahkan Kita Pelangi Yang Indah ~

ORIGINAL MUHAMMAD SHAHRIL® █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║ Verified Official by Blogspot

3 comments:

  1. Macam tu pulak dah, berdamai je la kak

    ReplyDelete
  2. Huhuhuhu macam2hal la sekarang ni kan Shah .Pelik pelik pon adooo

    ReplyDelete
  3. Patutla kena tinggal dek Jimmy sebab jenis degil bekas wife nya ni. Selesai cara baik dan profesional kan lebih baik...

    ReplyDelete

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril