About Me Order Site Map Movie

Tuesday 27 January 2015

PANAS! WHATSAPP ZIZAN KEPADA AYAH EMMA MAEMBONG, ISMAIL MAEMBONG YANG MENGEJUTKAN


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum

Alhamdulillah . masih diberi kesempatan untuk mengupdate blog . Jom baca entry yang seterusnya !


WHATSSAP ZIZAN KEPADA AYAH EMMA MAEMBONG, ISMAIL MAEMBONG YANG MENGEJUTKAN | Pelawak Zizan Razak memberitahu majlis perkahwinannya dengan pelakon Emma Maembong akan diadakan secara sederhana mengikut permintaan bapa wanita itu, pelukis terkenal Ismail Embong.

Bagaimanapun, Zizan atau nama sebenarnya, Mohd Razizan Abd Razak, 30, Berkata, dia tetap akan berlaku adil kepada masyarakat dan peminat yang iingin menyaksikan hari bahagianya nanti.

"Andai ata saya berkahwin dengan Emma nanti, saya akan menghormati permintaan bapanya kerana saya fhm orng tua kadang-kadang lebih suka ia dilakukan secara sederhana sahaja.

"Namun saya juga milik masyarakat dan perlu berlaku adil kepada peminat dan masyarakat yang ingin meraihkan bersama hari perkahwinan tersebut," ujarnya kepada mStar Online.

Zizan berkta demikian ketika mengulas tentang keputusan bapa kekasihnya iaitu Ismail Embong yng mahu pernikahan anak-anaknya dilakukan secara sederhana dan tertutup sahaja.

mStar Online pada 22 Desimber lalu melaporkan, Ismail telah mengecam majlis pernikahan anaknya Yaya Maembong dengan pelakon Wan Raja apabila mengenepikan peranannya sebagai seorang bapa dengan mengadakan perkahwinan cara membazir termasuklah majlis bernilai yang tidak mendapat keizinannya.

Yaya dan Wan Raja bernikah pada 12 Desimber lalu.

Mengulas tentang perkara itu, Zizan berkata ia adalah hal berkaitan keluarga dan tidak perlu diperbesarkan kepada umum.

"Saya tidak boleh berpihak kepada mana-mana kerana bagi saya kedua-dua pihak ada jawapan masing-masing. Saya tidak boleh memberi penilaian secara peribadi kerana ia adalah hal dalam keluarga yang seharusnya dibincangkan hanya dalam keluarga sahaja.

"Bagi saya apa yang berlku ayah adalah tetap ayah kita walaupun baik atau buruk pun dia," ujarnya.

Sementara itu, Zizan berkata, Dia memuji sikp kekasihny Emm Maembong dalam menyelsaikan masalah keluarga tersebut dengan secara matang.

Dia dan Emma juga kini dalam proses memujuk kedua-dua belah pihak agar berbaik-baik semula.

"Dia tahu apa yang perlu dilakukannya dalam memujuk kedua-dua belah pihak untuk berbaik," katanya.

Sementara itu, ditanya tentang rancangan perkahwinan dengan wanita tersebut, Zizan berkata ia mungkin selepas semua masalah tersebut selesai.

"Insya-Allah, Emma beritahu biar keluarhanya selesai dahulu dan doakan yang terbaik sahaja buat kami," ujarnya - mStar



~ Kadang-Kadang Allah Hilangkan Sekejap Matahari Kemudian Dia Datangkan Pula Guruh Dan Kilat , Puas Kita Mencari Dimana Matahari , Rupa-Rupanya Allah Ingin Menghadiahkan Kita Pelangi Yang Indah ~

ORIGINAL MUHAMMAD SHAHRIL® █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║ Verified Official by Blogspot

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril