About Me Order Site Map Movie

Wednesday 11 February 2015

Tomok bakal timang anak kedua dalam tempoh terdekat


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum

Alhamdulillah . masih diberi kesempatan untuk mengupdate blog . Jom baca entry yang seterusnya !


Bakal menimang cahaya mata kedua dalam masa terdekat, Tomok atau nama sebenarnya Shah Indrawan Ismail mengakui tidak menerima tawaran persembahan di luar Kuala Lumpur bagi menemani isterinya, Rahayu Abbas. 

Tomok yang ditemui semalam ketika berlangsungnya majlis pelancaran lagu runut bunyi filem Isyarat Cinta berjudul Tak Harus Memiliki di restoran Rebung, Bangsar, menjelaskan pada saat ini dia perlu bersedia apa saja kemungkinan dan sentiasa dekat dengan isteri. 

Jantina bakal anak keduanya juga lelaki. Tak lama lagi anak sulung Tomok, Arrianshah Akid yang kini berusia tiga tahun akan mendapat adik. 

"Saya khuatir isteri mungkin bersalin awal dari tarikh yang dijangka. Sebab itu saya hanya menerima tawaran kerja seni di sekitar ibu kota saja," katanya. 

Untuk menyambut kelahiran anak kedua ini, Tomok dan isteri tidak terlalu beriya-iya membuat persiapan dan lebih mengamalkan konsep berjimat cermat. 

"Kami hanya membeli barangan yang penting saja. Lagipun masih boleh menggunakan barang milik Arrian yang masih elok untuk dipakai," katanya. 

SUMBER: kamithemedia.blogspot.com 




~ Kadang-Kadang Allah Hilangkan Sekejap Matahari Kemudian Dia Datangkan Pula Guruh Dan Kilat , Puas Kita Mencari Dimana Matahari , Rupa-Rupanya Allah Ingin Menghadiahkan Kita Pelangi Yang Indah ~

ORIGINAL MUHAMMAD SHAHRIL® █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║ Verified Official by Blogspot

3 comments:

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril