About Me Order Site Map Movie

Wednesday 11 February 2015

Punca Jep Sepahtu tolak kontrak lumayan sebuah stesen TV


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum

Alhamdulillah . masih diberi kesempatan untuk mengupdate blog . Jom baca entry yang seterusnya !


Pelawak dan pelakon popular Jep Sepahtu mendedahkan dia menolak tawaran lumayan dari sebuah stesen televisyen untuk menjadi artis eksklusif.

BACA LEBIH LANJUT ! TEKAN SINI !

Punca Jep Sepahtu tolak kontrak lumayan sebuah stesen TV, info, terkini, hiburan, sensasi, gosip, Jep Sepahtu

"Saya pernah ditawarkan oleh sebuah stesen televisyen dengan nilai yang sangat lumayan tahun lalu tetapi saya tidak tandatangan pun perjanjian itu.


"Keutamaan saya bukan duit dan saya lebih selesa buat perkara yang saya minat sahaja bukan apa yang orang lain minat. Dengan penolakan tawaran itu mungkin ia beri rezeki pada orang lain pula," katanya yang dipetik dari mStar.

Dalam pada itu, Jep berkata dia tidak boleh hidup dalam tekanan terutamanya apabila ada gosip yang membabitkan dirinya.

"Hidup saya 'simple', saya selalu berada di kampung saya di Kulai, Johor dan kalau ada kerja sahaja saya berada di Puchong. Itu pun hanya saya berada di rumah sahaja.

"Kawan betul-betul rapat dengan saya pun tak ramai hanya Shuib dan Angah (Raja Lawak) sahaja, yang lain itu hanya kawan biasa."

BACA LEBIH LANJUT ! TEKAN SINI !

~ Kadang-Kadang Allah Hilangkan Sekejap Matahari Kemudian Dia Datangkan Pula Guruh Dan Kilat , Puas Kita Mencari Dimana Matahari , Rupa-Rupanya Allah Ingin Menghadiahkan Kita Pelangi Yang Indah ~

ORIGINAL MUHAMMAD SHAHRIL® █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║ Verified Official by Blogspot

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril