About Me Order Site Map Movie

Saturday 21 February 2015

Pelajar Perempuan Berusia 12 Tahun Mengaku Lebih 5 Kali Melakukan Hubungan Seks Dengan Kekasih Dalam Rumah Secara Sukarela


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum

Alhamdulillah . masih diberi kesempatan untuk mengupdate blog . Jom baca entry yang seterusnya !


Masyarakat di bandar Palembang, nampaknya perlu  berhati-hati ketika menjaga anaknya terutamanya  anaknya tersebut adalah seorang perempuan. Hal ini kerana kerap kali anak perempuan yang masih  di bangku sekolah, menjadi mangsa pencabulan dan rogol.

Hal inilah yang dilakukan oleh MS (16), seorang pelajar yang masih duduk di kelas II SMA Negeri. Ia ditahan oleh pihak polis, lantara ia telah menyetubuhi pasangannya, iaitu NS (12), lebih memeranjatkan lagi, NS ini masih belajar sekolah rendah

"Ya memang ia (NS) masih duduk dibangku SMP, namun badannya besar," katanya semasa disoalkan di Polresta Palembang,Menurut Teman Lelakinya Sebelum kejadian tersebut beliau membawa teman wanita ke rumahnya ketika itu tiada siapa dirumah tersebut sebelum mereka melakukan seks secara sukarela.

Menurut gadis yang berusia 12 tahun pula "Saya dan teman lelaki saya itu sudah setahun lebih menjalin hubungan. Pertama kali melakukan hubungan suami isteri itu pada Oktober 2014 lalu," katanya.Menurut muzar, dirinya kerapkali melakukan hubungan tersebut di kediaman teman lelakinya ketika ibu bapanya tak berada di rumah.

"Sudah 5 kali encik, kami melakukan hubungan seks  semasa di rumahnya sepi dimana orang tuanya sedang bekerja, tak ada paksaan," tambahnya.

Sementara itu, Kasat Reskrim Polresta Palembang membenarkan telah mengamankan MS. Polis terus melakukan pemeriksaan dan mengambil keterangan MS.

pihak polis menerima laporan dan berjanji menjalankan siasatan serta mengambil tindakan sewajarnya
 .




~ Kadang-Kadang Allah Hilangkan Sekejap Matahari Kemudian Dia Datangkan Pula Guruh Dan Kilat , Puas Kita Mencari Dimana Matahari , Rupa-Rupanya Allah Ingin Menghadiahkan Kita Pelangi Yang Indah ~

ORIGINAL MUHAMMAD SHAHRIL® █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║ Verified Official by Blogspot

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril