About Me Order Site Map Movie

Sunday 1 February 2015

Putus Cinta, Sharnaaz Ahmad Belum Sedia Beri Komen


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum

Alhamdulillah . masih diberi kesempatan untuk mengupdate blog . Jom baca entry yang seterusnya !

Ekoran daripada gosip “Kita Baling Bunga Pada Dia, Dia Baling **** – Sharnaaz Ahmad” yang mengaitkan isu ucapan tahniah di Twitter akhirnya membawa masalah dalam hidup pelakon ‘Suamiku Encik Sotong’.Kadang-kadang bila fikir balik, kasihan dekat Sharnaaz. Dia hanya memberi kata-kata semangat dan menyatakan rasa kagumnya terhadap persembahan Shila Amzah yang juga dianggap sebagai rakan artis walaupun sebelum ini pernah menjalinkan hubungan cinta bersama.
Tak pasal-pasal pula timbul masalah dengan kekasih hatinya, Anis Al-Idrus sehingga keluar pula gosip “Sharnaaz Ahmad Putus Cinta Dengan Anis Al-Idrus?“. Bagaimanapun Sharnaaz enggan untuk mengulas lanjut tentang hubungan mereka sehinggalah betul-betul bersedia untuk mengumumkannya kepada semua. Berkata kepada mStar:
“Maaf buat masa sekarang saya tidak mahu komen tentang hubungan ini.
“Tunggulah, nanti bila sudah bersedia saya sendiri akan hubungi awak untuk penjelasan itu,” katanya.
Putus Cinta, Sharnaaz Ahmad Belum Sedia Beri Komen
Gambar Sharnaaz & Anis

Macam-macam boleh ditafsirkan dengan gambar dan kapsyen yang dimuat naik oleh pelakon ini. Sebelum ini gambar merpati yang dimuat naik menimbulkan persoalan tentang hubungannya bersama Anis. Rata-rata beranggapan dirinya kini menghadapi masalah dan mungkin juga berpisah dengan Anis memandangkan Anis juga telah memadamkan gambar-gamabr Sharnaaz di Instagram miliknya.

Putus Cinta, Sharnaaz Ahmad Belum Sedia Beri Komen

Gambar terbaru bersama kapsyennya itu juga berbunyi seakan Sharnaaz berada di dalam kesedihan dan masalah yang bertimpa-timpa.

Putus Cinta, Sharnaaz Ahmad Belum Sedia Beri Komen
“Adik, awak datang masa abg ada musibah, tapi awak bagi abang sedar yg hidup kita mungkin susah, tapi kita ada istimewa masing masing.. Contoh kelebihan yg awak ada, awak bagi kami sekeliling rasa bertuah bila ada sekeliling awak.. Awak ada ibu bapa yg sangat sayang kan awak adik, sekali ja abg jumpa awak tapi awak bagi abg rasa sangat sangat indah.. Jujur saya cakap, adik hizri bagi saya senyuman yg saya dah lama lupa rasa camana dalam senyuman yg jujur dan ikhlas.. Bukan satu lakonan.. Akak, tolong call gym saya ya, saya nak jumpa dgn adik lagi.. Tengkiu.. Hajat..”
Sabarlah Sharnaaz mungkin ini satu ujian bagi menjadikan anda lebih matang dan mengajar anda erti kehidupan. Mungkinkah Sharnaaz dan Anis akan kembali bersama? Doakan yang terbaik sahaja buat mereka.
SUMBER - GOSIP MALAYSIA

~ Kadang-Kadang Allah Hilangkan Sekejap Matahari Kemudian Dia Datangkan Pula Guruh Dan Kilat , Puas Kita Mencari Dimana Matahari , Rupa-Rupanya Allah Ingin Menghadiahkan Kita Pelangi Yang Indah ~

ORIGINAL MUHAMMAD SHAHRIL® █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║ Verified Official by Blogspot

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril