About Me Order Site Map Movie

Saturday 10 November 2012

SUPPORT : http://budaktypomistaken.blogspot.com


بسم الله الرحمن الرحيم

Tujuan shahril menulis pada hari nie adalah untuk promote blog seorang blogger ne . Nama dia Hana, aku kenal dia time dia mitak request camne nak buat header jadi camtu bila disentuh cursor.
 hah!! nie dia BLOG kawan aku , yang aku bicarakan tadi .. WOW cantik kan .. 

Korang support la dia , walaupun dia ni bukan newbie macam aku , then jangan lupa jgk Support aku.. DIRI SENDIRI pon x blh nak *SUPPORT .

Follow dia , dia follow balik . Then Follow lah aku , kalau korang rajin,kalau rajin lagi ajak kawan korang  datang jalan2 dkt BLOG aku dan BLOG si DIA .. 

 rajin2 la tinggal jejak dekat twitter or ASk.Fm  die tu ,
Nah ni link blog dia ,SINI.

Okay setakat tu dulu , ada masa aku post ENTRY baru pasal dia .. :)


KaDaNg-KaDaNg Allah HiLaNgkAn SeKeJaP MaTaHaRi KeMuDiAn DiA dAtAnGkAn PuLa GuRuH dAn KiLaT,PuAs KiTa MeNcArI Di MaNa MaTaHaRi,RuPa-RuPaNyA Allah InGiN MeNgHaDiAhKaN kItA PeLaNgI yAnG iNdAh ~

1 comment:

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril