About Me Order Site Map Movie

Saturday 17 November 2012

Solat Hajat Bersempena Bersunat


بسم الله الرحمن الرحيم

salam readers sekalian .. hari ini hati malas sangat nak menulis sambil tangan pon turut merajuk .. ho3 .:) bak kata lain xde mood today .. apa2 hal pon aku akan update la , sebab kesian kat korang kan .. nie aku nak update pasal Solat Hajat Dekat Rumah nenek aku, erm .. solat hajat ?? mesti korang nak tahu kan , family aku buat apa ?? *nak tahu bayar singgit ..


xde la , aku gurau jerr .. . jom teruskan okay .. hari ni adalah hari solat hajat untuk sepupu aku ? why why why ? nak tahu ? ? sebab dia nak BERSUNAT pada 22.11.12 .. BERSUNAT pon buat solat hajat ?? ai ai ai pelik nih .. sepupu aku nih manja sikit + Orang Kaya x sombong .. dia baek tau .. :) so doakanlah kejayaan dia dalam menghadapi pisau + gunting tajam dari doktor .. ha3 .. aku rasa nak mengusik dia pon ada .. wkwkwk  .. adik2 yang dkt luar tuh jangan risau okay .. bersunat hanya sekali .. no more dua kali .. kalau nak pon BOLEH  ..  ho3


so, aku rasa aku dah banyak sangat merepek nie kan .. mesti korang malas nak membaca kan kan kan ?? jadi ,aku berhenti dkt sini okay .. nih aku sertakan gambar hentah dari mana aku dapat .. aku just upload .. sbb untuk sesuaikan dengan tajuk diatas .. :)
selamat malam readers sekalian ..




KaDaNg-KaDaNg Allah HiLaNgkAn SeKeJaP MaTaHaRi KeMuDiAn DiA dAtAnGkAn PuLa GuRuH dAn KiLaT,PuAs KiTa MeNcArI Di MaNa MaTaHaRi,RuPa-RuPaNyA Allah InGiN MeNgHaDiAhKaN kItA PeLaNgI yAnG iNdAh ~

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril