About Me Order Site Map Movie

Saturday 10 November 2012

Respon Ustaz Azhar Idrus Berhubung Kenyataan Rosyam Nor Di Anugerah Skrin 2012


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum dan selamat sejahtera, rasanya semalam mesti ramai yang menonton Anugerah Skrin 2012 di Tv3 kan? Walaupun dikatakan agak bosan tapi memang ramai yang menontonnya sampai habis, betul tak? hehe
Admin tak tengok habis, jadi tak tahu apa lanjutan mengenai Anugerah Skrin 2012 tersebut, alih-alih ramai dok kutuk Rosyam Nor, jadi admin yang tak tahu apa-apa ni pun tanyalah di Fanpage.. tengok ni (LINK)
Kalau yang tengok tu mungkin faham tapi yang tak tengok tu boleh tengok gambar di atas, yang dapat disimpulkan Rosyam Nor membuat kenyataan seperti ini, “Nasib baik TV3, boleh sentuh-sentuh ( lelaki perempuan ) sikit. Kalau TV Al-Hijrah, memang tak dapat dah”..
Disebabkan kenyataan itu, ada yang mengajukan hal ini kepada Ustaz Azhar Idrus.. ini antara jawapannya,
P/s: Ada yang mengatakan niatnya mungkin untuk menyindir Tv3? Wallahua’alam
SUMBER
KaDaNg-KaDaNg Allah HiLaNgkAn SeKeJaP MaTaHaRi KeMuDiAn DiA dAtAnGkAn PuLa GuRuH dAn KiLaT,PuAs KiTa MeNcArI Di MaNa MaTaHaRi,RuPa-RuPaNyA Allah InGiN MeNgHaDiAhKaN kItA PeLaNgI yAnG iNdAh ~

1 comment:

  1. best dah blog awak, tapi burung yg berterbangan tu menganggu Zack membaca..jadi patut ddiremove..maaf jika terasa..tapi memang annoying..burung tu tutup perkataan yg Zack nak baca..

    ReplyDelete

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril