About Me Order Site Map Movie

Thursday 8 November 2012

PANAS : Lekas, Tolong Bantu Pak Nil Berkas Pembantu Rumahnya!


بسم الله الرحمن الرحيم


Lekas, Tolong Bantu Pak Nil Berkas Pembantu Rumahnya!


KL, 2 NOV 2012: Ish ish ish...tengah-tengah shahril excited pasal majlis pernikahan Farid Kamil dengan Diana Danielle yang bakal berlangsung di Hotel Flamingo, Kuala Lumpur, tiba-tiba terdengar berita yang mengejutkan tentang pengacara nombor satu Malaysia, Aznil Haji Nawawi atau Pak Nil.

Khabarnya, pembantu rumah Pak Nil yang asalnya dari Indonesia telah melarikan diri dengan membawa sebahagian barang kemas yang dicuri. Kejadian yang tidak dingini itu dikatakan telah berlaku sekitar jam 2 petang.

Apapun, Pak Nil ada tweet tentang kes amahnya curi barang kemas dan lari rumah. Malah, Pak Nil siap kepilkan lagi gambar amahnya yang bernama Soimah itu dengan harapan dia akan cepat-cepat diberkas.

Ini tweetnya:
#WANTED: Soimah Pembantu rumah #Paknil mencuri barang kemas dan lari.Kejadian berlaku dalam pukul 2pm tadi. Minta bantu sampai dia diberkas .Sila sebar gambar!

jika ada yang terlihat gambar pembantu rumahnya ini cepat-cepat ambil tindakan dan hantarkan maklumat di facebook atau twitter Pak Nil.

SHAHRIL: Tahniah in advance daripada shahril buat pasangan Farid Kamil dan Diana Danielle yang bakal disatukan sebagai suami isteri!

SUMBER

KaDaNg-KaDaNg Allah HiLaNgkAn SeKeJaP MaTaHaRi KeMuDiAn DiA dAtAnGkAn PuLa GuRuH dAn KiLaT,PuAs KiTa MeNcArI Di MaNa MaTaHaRi,RuPa-RuPaNyA Allah InGiN MeNgHaDiAhKaN kItA PeLaNgI yAnG iNdAh ~

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril