About Me Order Site Map Movie

Saturday 7 March 2015

Wajah terkini teman wanita Ammar Affendy, anak Che Ta


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum

Alhamdulillah . masih diberi kesempatan untuk mengupdate blog . Jom baca entry yang seterusnya.

Siapa tidak kenal dengan Ammar Affendy jejaka kacak yang juga anak sulung kepada pelakon dan pengacara Rozita Che Wan.
Sesiapa pun ingin mendampingi Ammar, pasti bertuah si gadis yang bernama Diyanah yang dapat menawan hati anak sulung Che Ta ini.
Che Ta dan keluarga mengetahui hubungan Ammar Effendy dan kekasihnya ini malah Ammar Effendy juga telah bercuti bersama keluarga kekasihnya itu di Maldives. Kekasih Ammar ini juga telah hadir ke majlis aqiqah adiknya iaitu Aaisyah Dhia Rana minggu lepas
Kami kongsikan gambar wajah kekasih Ammar Effendy yang diambil dari laman Instagram peribadinya. Sama cantik sama padan, bertuah Diyanah.

 

sumber : http://plbgaimacam.blogspot.com/



~ Kadang-Kadang Allah Hilangkan Sekejap Matahari Kemudian Dia Datangkan Pula Guruh Dan Kilat , Puas Kita Mencari Dimana Matahari , Rupa-Rupanya Allah Ingin Menghadiahkan Kita Pelangi Yang Indah ~

ORIGINAL MUHAMMAD SHAHRIL® █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║ Verified Official by Blogspot

1 comment:

  1. Macam nak komen lebih2 tapi bimbang jadi isu plak.. Kuikuikuiii.. makan simpan aje laa komen tu. Apapun semoga hubungan yang suci ke jinjang pelamin.

    ReplyDelete

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril