About Me Order Site Map Movie

Sunday 14 December 2014

Pop Krew : Senarai Pasukan yang layak ke Separuh Akhir


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum


Senarai barisan peserta dan Coach Pop Krew TV9 2014. Minggu perdana Pop Krew yang berlangsung pada 14 dan 15 November 2014 telah membuka tirai dengan penyingkiran 10 daripada 36 peserta Pop Krew 2014. 

Dengan penyingkiran tersebut, kini hanya tinggal 26 peserta rasmi yang akan berentap di Konsert Mingguan Pop krew mulai 22 November 2014 setiap sabtu pada pukul 8.30 malam di TV9. 

Pada minggu perdana Pop Krew, 26 peserta yang berjaya ke peringkat seterusnya turut dibahagikan kepada barisan dua tenaga pengajar (Coach) iaitu Tomok dan Stacy yang ditugaskan untuk memastikan para peserta tampil dengan persembahan yang mantap serta menghiburkan bagi konsert mingguan Pop Krew. 

Untuk info, Pop Krew adalah sebuah rancangan realiti khas untuk remaja dari usia 15 hingga 19 tahun untuk memperlihatkan bakat mereka dalam bidang nyanyian dan tarian.


peserta


Senarai Barisan Peserta Pop Krew Dibawah Pimpinan Stacy
stacy


Senarai Barisan Peserta Pop Krew Dibawah Pimpinan Tomok
tomok



Gambar Barisan Peserta Pop Krew TV9 2014
barisan


Semalam , 3 pasukan yang telah tersingkir , dibenarkan untuk BATTLE kembali bagi merebut 1 tempat ke SEPARUH AKHIR . Nampaknya kumpulan Novemboys, telah berjaya menambat hati para juri . 

Tahniah sekali lagi diucapkan kepada mereka . tidak lupa juga kepada FIFA dari kumpulan Aurora yg telah dipilih oleh Stacy untuk menyertai PASUKAN mereka .

KUMPULAN yang layak ke separuh akhir
1) 5Beats
2) Briged
3) Algebra
4) Novemboys

thanks for reading . Assalamualaikum




~ Kadang-Kadang Allah Hilangkan Sekejap Matahari Kemudian Dia Datangkan Pula Guruh Dan Kilat , Puas Kita Mencari Dimana Matahari , Rupa-Rupanya Allah Ingin Menghadiahkan Kita Pelangi Yang Indah ~

ORIGINAL MUHAMMAD SHAHRIL® █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║ Verified Official by Blogspot

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril