About Me Order Site Map Movie

Sunday 7 December 2014

PerUserPaid adalah Scammer


بسم الله الرحمن الرحيم


Assalamualaikum

Ada sapa-sapa dekat sini pernah REGISTER DAN LOG IN Per User Paid? Kononnya boleh jana pendapatan sampingan dengan begitu bnyak tp , hanya dengan PROMOTE dan klik klik sahaja . 


Sebenarnya, aku juga pernah jadi member dalam LAMAN WEB ni . Tanpa ada rasa ingin tahu, aku cuba dan mencuba untuk klik dan REGISTER melalui link tersebut . WHATSAPP DAN WECHAT . Akhirnya, aku cuba lah bukak internet dan bukak WWW.BLOGGER.COM . Tup2 dah ada orang POST bahawasanya PerUserPaid adalah SCAMMER/PENIPUAN . Unbelievable right  ? ? Tak percaya tngok sini .
Korang sendiri pun boleh fikir secara logik akal, mana ada orang akan berikan wang hanya dengan klik sana sini, tanpa keluarkan modal dan senang-senang korang dapat duit 500USD=RM17++.+ . Buta-buta dorang nak bagi sebanyak tu??

Yang paling best, ada yang sanggup copy paste dalam komen facebook , Wechat dan Other else dan siap sorok lagi link tersebut untuk perdayakan orang lain bagi dapatkan 500USD. 

NAK tahu apa yang korang dapat bila cukup 500USD ?


Sangat melucukan apabila setelah mintak CASH OUT duit, tiba2 survey ni keluar , THAT was so funny at all . Nasihat aku, sebelum nak post atau buat something sila kaji terlebih dahulu .. Selepas buat semua ini, mungkin anda akan rasa 1000x menyesal right ? Hahahaha . Aku pun dah terkena ...


Nota KAKI : Semua benda perlukan USAHA untuk berjaya . Bukannya datang macam DURIAN RUNTUH :)

KaDaNg-KaDaNg Allah HiLaNgkAn SeKeJaP MaTaHaRi KeMuDiAn DiA dAtAnGkAn PuLa GuRuH dAn KiLaT,PuAs KiTa MeNcArI Di MaNa MaTaHaRi,RuPa-RuPaNyA Allah InGiN MeNgHaDiAhKaN kItA PeLaNgI yAnG iNdAh ~

ORIGINAL MUHAMMAD SHAHRIL® █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║ Verified Official by Blogspot

5 comments:

  1. haha,,iqha pun dah terkena,,punyelah promote link giler2,,at first terfikir jugaklah,,tak kan senang2 je dia nak bagi duit,,tapi cakap org,,tak cuba maka tak tahu,,so,,iqha try jugak,,at last time nak cashout tu,,kena buat survey,,ehhh,,bukan survey,,sebenarnya lebih kepada subcription,,dia nak cekau duit kita,,nasib iqha tak subcribe,,kalau tak mati,,haha,,btw,,ni pengajaran jugak iqha untuk survey dalam2 before nak percayakan something tuuu,,hehe,,kesimpulannya,,peruserpaid tu mmg tak boleh pakai!hohoho..singgah sini ;))

    ReplyDelete
  2. @Miqha Azmi Miqa pon terkena ? ohhhh . Sudah ramai yg terkena rupanya :(

    ReplyDelete
  3. Hurmmm nasib baik sempat sedar.. tp terkena jugaklah...

    ReplyDelete

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril