About Me Order Site Map Movie

Friday 12 December 2014

Blog Dah Kembali Pulih !


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum



New Header


Alhamdulillah . Dengan puji nama ALLAH maha berkuasa lagi maha penyayang :) Tepat Jam 04:21 a.m , aku berjaya siapkan separuh BLOG aku . 

Pada mulanya, aku memang menggelabah sebab dah lama x godek2 coding ni, then tiba2 ada perasaan ingin mencuba dalam hati aku ni . lepas tu , bila aku cuba , BOOM ! Bom meletop ! Takde laaa. gurau jeee . 

Actually , BLOG AKU DAH ROSAK macam ENTRY yg aku POST sebelum ni . Yang blom baca blh kesini . SINI .

Sekarang ni, Aku berjaya siapkan (perbetulkan keadaan :( ) blog, menjadi separuh siap . heheheheh . GEMBIRANYA wahai hati yg LARA ini :)

Hurmmmm . Mata dah layu (ngantuk) . Esok aku sambung lg yee . 

THANKS FOR READING . Assalamualaikum :)

TIDUR JOM ! zZzZzZz

~ Kadang-Kadang Allah Hilangkan Sekejap Matahari Kemudian Dia Datangkan Pula Guruh Dan Kilat , Puas Kita Mencari Dimana Matahari , Rupa-Rupanya Allah Ingin Menghadiahkan Kita Pelangi Yang Indah ~

ORIGINAL MUHAMMAD SHAHRIL® █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║ Verified Official by Blogspot

1 comment:

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril