About Me Order Site Map Movie

Saturday 2 February 2013

Suku KAUM Pemakan Daging MANUSIA (24 Gambar)


بسم الله الرحمن الرحيم





Amaran ! Jika anda tidak kuat semangat sila jangan baca atau melihat gambar-gambar yang sungguh mengerikan ini ! Jika terjadi sesuatu keatas anda, maka Suarapemikir.com tidak akan bertanggung jawab . . . 

Maka dengan ini Pemikir menasihatkan agar Para pembaca berfikir panjang sebelum klik melihat gambar gambar seterusnya. 

Tiada maklumat lanjut mengenai nama suku kaum ini, Namun menurut maklumat suku kaum ini mempunyai kegemaran memakan daging manusia dan meningalkan tulang-tulangnya untuk di simpan sebagai peringatan tentang berapa jumlah manusia yang telah mereka makan. Maka Pemikir amat menyarankan agar maklumat dan kajian sendiri perlu dilakukan berkaitan hal ini. 

Jika dilihat dari foto-foto ini mangsa adalah manusia luar dari perkampungan mereka, Mungkin juga orang-orang yang tersesat ke tempat tersebut misalnya pemburu atau pendaki gunung, Ataupun pelajar-pelajar universiti yang sedang membuat kajian di kawasan hutan ini. 

Adapun Post ini sekadar berkongsi bahan yang menarik pada diri Pemikir.























KaDaNg-KaDaNg Allah HiLaNgkAn SeKeJaP MaTaHaRi KeMuDiAn DiA dAtAnGkAn PuLa GuRuH dAn KiLaT,PuAs KiTa MeNcArI Di MaNa MaTaHaRi,RuPa-RuPaNyA Allah InGiN MeNgHaDiAhKaN kItA PeLaNgI yAnG iNdAh ~

ORIGINAL MUHAMMAD SHAHRIL® █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║ Verified Official by Blogspot

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril