About Me Order Site Map Movie

Sunday 16 December 2012

Semakan Keputusan PMR secara online @ SMS pada 19 Disember 2012


بسم الله الرحمن الرحيم

Keputusan Penilaian Menengah Rendah @ PMR bakal diumumkan pada 19 Disember 2012 akan datang. kepada semua calon calon PMR, anda boleh melakukan semakan keputusan PMR secara online dan SMS.

Semakan Keputusan PMR secara online




  • pergi ke laman web saps.moe.gov.my
  • Klik butang semakan Ibu Bapa berwarna Hijau
  • Masukkan No Kad Pengenalan atau Sijil Surat Beranak dan pilih samada Sekolah Rendah atau Sekolah Menengah ( pastikan Tahun yg dipilih adalah tahun 2012 ) 
  • seterusnya tekan butang Semakan Laporan

Semakan Keputusan PMR secara SMS


Diharapkan perkongsian ini dapat memudahkan calon dan Ibu Bapa untuk melakukan semakan dengan lebih mudah dan pantas. Kepada semua calon PMR, semoga anda mendapat keputusan yang cemerlang dalam Penilaian Menengah Rendah @ PMR.amin.


KaDaNg-KaDaNg Allah HiLaNgkAn SeKeJaP MaTaHaRi KeMuDiAn DiA dAtAnGkAn PuLa GuRuH dAn KiLaT,PuAs KiTa MeNcArI Di MaNa MaTaHaRi,RuPa-RuPaNyA Allah InGiN MeNgHaDiAhKaN kItA PeLaNgI yAnG iNdAh ~

3 comments:

  1. terima kasih sbb share mklumat.. ^_^ mcm nk gugur jntung nie mnunngu result PMR..

    ReplyDelete
  2. semoga korang semua, pelajar2 PMR mndapat keputusan yg cemerlang..Jangan risau la, kalau kita yakin dah jawab yg terbaik, InsyaAllah dapat result yg Gempak! :)

    ReplyDelete

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril