About Me Order Site Map Movie

Friday 28 December 2012

Cabaran Form 4


بسم الله الرحمن الرحيم

salam dan selamat petang readers ekalian :) ngeeee ~ nak tau x tahun depan aku form berapa ?? aku dah form 4 laaa ... aku pon x bersedia lagi nak masuk menengah atas ... apa2 pon aku akan berusaha :) skolah aliran sains dan aku terpaksa menempuh subjek2 yang susah :p


 
Meh aku listkan ye.
 
  • Bahasa Melayu
  • Bahasa Inggeris
  • Sejarah
  • Pendidikan Islam
  • Fizik
  • Kimia
  • Biologi
  • Matematik Tambahan
  • Matematik
  • (+1) Elektif
 
Sekarang aku nak tumpukan kepada pelajaran and fortunately , tahun depan tak online dah aku . Tatatata blogging world . We continue in 2015 pulak ye !
Haha , :))
 
Tapi actually , semua ni tak semudah yang aku cakapkan ..
Semua bergantung pada usaha . The more we harvest, the more we get . 


 


Selamat kembali ke sekolahh ! 
 
Assalamualaikumm  



KaDaNg-KaDaNg Allah HiLaNgkAn SeKeJaP MaTaHaRi KeMuDiAn DiA dAtAnGkAn PuLa GuRuH dAn KiLaT,PuAs KiTa MeNcArI Di MaNa MaTaHaRi,RuPa-RuPaNyA Allah InGiN MeNgHaDiAhKaN kItA PeLaNgI yAnG iNdAh ~

ORIGINAL MUHAMMAD SHAHRIL® █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║ Verified Official by Blogspot

9 comments:

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril