About Me Order Site Map Movie

Thursday 28 March 2013

Pencarian Bloglist Fizgraphic Bulan April

بسم الله الرحمن الرحيم

klik banner kalau nak join jugak :)

Tamat : 30hb Mac 2013 pukul 11.59 malam.

untuk join bloglist apit, apit tanya aku soalan di bawah ni. meh aku jawab.

kenapa nak masuk dalam bloglist fizgraphic

  • sebab aku nak traffic free daripada blog apit
  • sebab aku nak dapat follower yang ramai giler dari blog apit
  • sebab aku nak femeskan blog aku melalui blog apit
  • sebab aku nak bangga bila blog aku tertempek di blog apit sebulan
  • sebab aku nak orang baca blog aku ramai ramai

Apa kekuatan blog hampa 

  • blog aku punya pemilik comel cute cun cantik dan perasan yang amat
  • blog aku ada banyak segmen review untuk pembaca yang setia
  • blog aku tak de entry yang meningkatkan rasa benci sesama sendiri
  • blog aku sebuah blog yang berperasaan tapi biasanya dia blog yang gembira

berapa kerap hampa update blog dalam sehari

  • it depends actually. kalau aku tengah cuti, sepuluh entry dalam sehari tu boleh dikira sedikit tapi bila aku diserang mood rajin buat homework, seminggu jugak la blog aku menyepi. tapi kejadiah blog menyepi boleh dikira dengan jari berapa kali dia terjadi. hahaha


KaDaNg-KaDaNg Allah HiLaNgkAn SeKeJaP MaTaHaRi KeMuDiAn DiA dAtAnGkAn PuLa GuRuH dAn KiLaT,PuAs KiTa MeNcArI Di MaNa MaTaHaRi,RuPa-RuPaNyA Allah InGiN MeNgHaDiAhKaN kItA PeLaNgI yAnG iNdAh ~

ORIGINAL MUHAMMAD SHAHRIL® █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║ Verified Official by Blogspot

2 comments:

  1. Salam kenal dr segmen yang sama..
    :)
    ~~

    ReplyDelete
  2. dari segmen yang sama . :)

    http://www.cikfie.com/2013/03/pencarian-bloglist-fizgraphic-bulan.html

    ReplyDelete

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril