About Me Order Site Map Movie

Tuesday 22 December 2015

Polis Evo 2015 Full Movie


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum


POLIS EVO FULL MOVIE DOWNLOAD
Polis EVO (2015)

Tiap2 hari aq dengar kawan2 aq dekat matrik suruh aq tonton MOVIE POLIS EVO ni, aq pun xtau ape lah hebatnya POLIS EVO ni .. anyway for me, kalau nk dibandingkan dengan filem stunt action omputih , mmg kelaut lah FILEM MALAYSIA ni. so, kalau dalam malaysia , aq rating 8.5/10 .. ok lahh kan .. sape2 nk download , boleh tekan button dekat bawah . nk tngok online pun blh ... TEKAN SINI pun blh .



SINOPSIS POLIS EVO

POLIS EVO FULL MOVIE DOWNLOAD

UPDATE !! UNTUK TONTON ONLINE SILA TEKAN BUTTON DOWNLOAD DI ATAS!!!


Kisah Polis Evo bermula apabila seorang Inspektor narkotik terbaik di Kuala Lumpur iaitu Inspektor Khai (Shaheizy Sam) ditugaskan untuk menyiasat dan menyelesaikan kes Syabu Naga yang melibatkan operasi pengedaran dadah di Terengganu. Meskipun kes ini mempunyai kaitan dengan kes yang dikendalikan oleh Inspektor Khai sebelum ini, namun dia harus bekerjasama dengan Inspektor Sani (Zizan Razak) yang bertugas di Terengganu. Ini kerana Inspektor Sani lebih arif dengan selok-belok negeri kelahirannya itu. Walau bagaimanapun, mereka berdua mempunyai personaliti berbeza. Inspektor Khai seorang yang tegas dan sering bertindak tangkas dan ini berbeza sekali dengan Inspektor Sani, yang lebih mengikut prosedur dan protokol. Ketidakserasian itu membuatkan misi mereka hampir gagal. Segalanya berubah apabila ketua penjenayah, Izrail mula melibatkan keluarga Inspektor Sani dalam kes ini. Inspektor Khai dan Inspektor Sani kini sedar mereka perlu belajar bekerjasama bagi menyelesaikan misi mereka. Berjayakah mereka melumpuhkan operasi pengedaran dadah tersebut? Dan apakah pengorbanan Inspektor Sani untuk menyelamatkan keluarganya?

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril