About Me Order Site Map Movie

Thursday 11 April 2013

Antara kata kunci untuk SEO blog korang


بسم الله الرحمن الرحيم



Malam ni aku nak kongsi keyword or kata kunci yang pengguna internet duk cari dalam google. Kata kunci yang aku nak bagi ni tak bnyak pun tapi hopefully bleh upkan korang pnye trafik dan tambahkan lagi kemesraan blog korang dengan SEO, hehehe. Aku bagi yang latest, tak tau la betol ke tak tapi kalau tengok keyword2 ni, mungkin betol gak.

Keyword ni gak low dalam carian, so, blog korang ade peluang nak kuar dalam 10 teratas carian keyword ni. Kalau tak kuar plak, jangan hentam aku sebab aku juz tolong sikit2 jer, yang selebihnya korang kene usaha la plak. Ping, share dan backlink entri SEO tu bnyak2 antara cara untuk upkan lagi kedudukan blog korang dalam carian. Ni keyword untuk malam ni.

Baju kurung moden
Zalora Malaysia
Peplum
TM Unifi
Digi Broadband
Menu dan tips diet
Baskin Robin
Domino pizza

Letak keyword ni dalam entri tajuk korang misalnya; "Tengah makan domino pizza" dan ulang dalam 3 atau 4 kali keyword tu dalam entri. Nak lagi berkesan, tambah lagi entri dengan keyword yang same tapi lain tajuk macam; "Ngidam domino pizza, grrr", bleh jer ikot imaginasi korang nak tulis cam mane. Harap keyword yang aku bagi ni dapat tolong korang sume ^^Y

Wallahu'alam

Sumber

KaDaNg-KaDaNg Allah HiLaNgkAn SeKeJaP MaTaHaRi KeMuDiAn DiA dAtAnGkAn PuLa GuRuH dAn KiLaT,PuAs KiTa MeNcArI Di MaNa MaTaHaRi,RuPa-RuPaNyA Allah InGiN MeNgHaDiAhKaN kItA PeLaNgI yAnG iNdAh ~

ORIGINAL MUHAMMAD SHAHRIL® █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║ Verified Official by Blogspot

1 comment:

  1. waahhhh...siap listkan keyword...and also tips...hehehe

    ReplyDelete

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril