About Me Order Site Map Movie

Monday 26 January 2015

Mas Idayu Didakwa Cekik Zuan Azmi


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum

Sebelum membaca entry terbaru shahril, Boleh tolong shahril sekejap tak ? klik semua iklan dekat sidebar belah kanan tu .. Lepas klik komen yaa . Nanti shahril klik iklan korang balik . Boleh tak ni ?? Kalau boleh terima kasih yee . Ni bukan saje2 nak dapat income tau, ni Untuk tabung belajar shahril . This year insyaAllah dapat masuk UNIVESITI :) Doa-doakan ea..

Alhamdulillah . masih diberi kesempatan untuk mengupdate blog . jom baca entry yang seterusnya !

Anda mesti kenal pengacara dan wartawan sensasi Zuan Azmi bukan? Saban minggu muncul di program hiburan Melodi selain kini menjadi hos belakang pentas untuk program Mentor Legend di TV3. Ada kisah menarik dari belakang pentas katanya semalam.


Mas Idayu Didakwa Cekik Zuan Azmi , info, terkini, hiburan, sensasi, gosip, kontroversi, mas idayu, mentor legend


Melalui akaun Twitter beliau, Zuan Azmi menulis yang Mas Idayu yang sebelum ini pernah menjadi bualan apabila naik angin dengan peserta uji bakat Mentor Legend telah mencekik dan menyerang beliau ketika salah satu slot belakang pentas Ahad lalu.



Mas Idayu Didakwa Cekik Zuan Azmi , info, terkini, hiburan, sensasi, gosip, kontroversi, mas idayu, mentor legend


Dalam temubual ringkas bersama kami, Zuan Azmi berkata yang Mas Idayu juga ada mencekik & menyerang beliau ketika rehearsal dijalankan dan telah diberi nasihat untuk tidak mengulanginya ketika siaran langsung namun perkara itu tidak diendahkan.

“Sebab dia perempuan, kalau dia lelaki memang saya sudah lawan balik sebab saya diajar untuk hormat perempuan. Bukan setahun dua jadi artis, masih tidak tahu untuk bersikap professional apabila asyik dikenakan soalan panas,” ujarnya.

Sekali baca seakan Mas Idayu mahu bergurau dengan hos Mentor Legend itu namun kenyataan dari Zuan Azmi tidak menunjukkan perkara ini seperti boleh dibuat main. Kalau asyik kenakan artis dengan soalan panas, apa salahnya sesekali kena cekik ‘kan?

Sumber : rotikaya.com



~ Kadang-Kadang Allah Hilangkan Sekejap Matahari Kemudian Dia Datangkan Pula Guruh Dan Kilat , Puas Kita Mencari Dimana Matahari , Rupa-Rupanya Allah Ingin Menghadiahkan Kita Pelangi Yang Indah ~

ORIGINAL MUHAMMAD SHAHRIL® █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║ Verified Official by Blogspot

2 comments:

  1. macam2 cerita artis kan Ril..tak apa diorang terkenal macam tu lah keadaannya. Nanti pakcik hubung ril ya..

    ReplyDelete
  2. Ril pakcik padam komen Ril yang ada no hphone tu..pakcik risau jika ril tak selesa ya.Tapi pakcik dah salin alamat FB dan no phone Ril..so usah risau ya..

    ReplyDelete

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril